Snakk om russ

GOD KVeld ups caps look haha. I dag prøvde vi russeklær på skolen, og det er jo litt stemning. Kjenner jeg begynner å glede meg til russetida allerede. Jeg prøvde både bukse og russedress, men må si jeg ble litt skuffa over dressen. Jeg var skikkelig innstilt på å ha det, men den var så klumpete, og enda mer klump blir det med hettegenser under. For vi skal jo ha slike hettegensere med logo og russenavn på. Så jeg tror dessverre jeg ender opp med bukse altså.. 

Etter skolen dro jeg og noen av jentene hjem til meg, for vi fant ut at vi ikke hadde en dritt å gjøre. Så vi satt ute i sola og diskuterte litt av hvert til russetida.



Så blei det tikka masala til meddag

Nå sitter jeg ute og gjør unna litt arbeid, før jeg drar på håndballtrening om en times tid. Og forresten, bare fortsett å meld dere på konkurransen!

Noen av dere som er russ i år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg