For en helg!

Hei dere! I går kom jeg hjem etter hyttetur med verdens galeste og herligste gjeng. Alt var perfekt – været, maten, menneskene og alt rundt oss. På fredag hadde jeg jo som dere vet glemt av minnekort til kameraet, så alle de tusenvis av bildene under er fra lørdagen. Jeg skulle til å tenke at faen jeg skulle kanskje ha laget videoblogg fra turen, men så kom jeg på at mystory er den nye videoblogg haha, så dere har vel fått et innblikk (eller femti).


Ole og Louise meg, Nora og TheaLoui och jag

Lørdagen startet med en konge fellessfrokost og volleyballturnering. Etterfulgt av at jeg, Anna, Even og Markus tok oss en joggetur sammen i det fine været. Da vi kom tilbake til hytta var det rigget opp for bading og båttur. Så vi dro ned til brygga med redningsvester og sommerøl.

Haha dette var noe av det artigste. (Jeg og Markus var de tøffeste, så vi ble kjørt ekstra hardt) (DERFOR falt vi av gjentatte ganger) Da kvelden kom ble det grilling og festligheter til laangt på natt ♥ Æiæi artigste kvelden på lengeNåriOdd Olav, Loui og EvenMuzaffer og LeneDen snilleste og vakreste på jord, min beste venninne som fylte 18 ♥ Åh som jeg elsker katymin

For en fin gjeng! (Nora snakke ikke te dæ)

Meg og magic mark


Odd Olav og Lene

Og kort fortklart med et bilde, ble søndagen mer eller mindre slik:

Hva synes dere om bildene?

7 kommentarer
    1. nice pics 🙂 but i wonder something. who is muzaffer? is he norwegian? does he live in norway? or just tourist?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg