sneak peak

Hei alle dere herlige vesener! Nå er jeg ferdigtrent og da er jeg så glad. Jeg lagde meg faktisk nettopp en tuna sandwich av alle ting, noe jeg aaldri har smakt før engang, men det ble utrolig godt! Let me know if you want the recipe on that! Uansett, jeg lovet dere å røpe hvilken stil jeg kjører på rommet mitt. Mange av dere gjettet riktig, men jeg må desverre skuffe dere som trodde cosy/classy/modern, jeg er bare litt lei av den stilen, jeg føler jeg ser den over alt!

Så jeg har bestemt meg for å kjøre bohem/etnic! Jeg kjenner jeg blir skikkelig glad av det. Alle mønstrene, duftlysene, teppene, fargene. Det er noe nytt og annerledes, og jeg elsker det.


Hva tror dere om dette da?

7 kommentarer
    1. Ser veldig koselig ut! Det varme og lune interiøret matcher fargene dine. Det passer deg bra, rett og slett. Gleder meg til å se alt når det er ferdig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg