Dagen i dag

Hei hei hallo! I dag våknet jeg i sju tida av at pappa kom brasende inn med to bagger, tre vesker og en sekk (som jeg hadde lovet å rydde bort kvelden før). Jeg har opplevd finere måter å våkne på, men jeg kan for det selv når jeg er allergisk mot å rydde. Jeg sovnet heldigvis igjen, så våknet jeg i ett tida haha (ilu ferie). Jeg får som regel et kick av skyldfølelse når jeg ikke gjør som jeg lover, så når jeg sto opp satte jeg i gang med tidenes høst-rengjøring, hvis det er noe som heter det. Og dere kan virkelig ikke forstå hvor rotete rommet mitt var, etter sommeren har jeg ikke pakket ut en koffert eller bag, så ja you can only imagine.. (Eller se på bildene under)


Prøver å kose meg in the middle of one hell of a mess


Og måltidet dere ser var frokosten min for dagen, havregrøt med frosne bær (slik at den blir fargerik og morsom) med sukrin, kanel og banan ♥ jummyy

Og så etter noen timer ……..  WOILAAA el fantastico

Min all time favourite spilleliste her ♥ (her) og en stykk happy matholck etter dagens arbeid ↓



Nå drar jeg på håndballtrening (!! back to reality), og ut i fra rekene på kjøkkenbenken å dømme, så ser det ut som det blir rekeaften til middag når jeg kommer hjem ♥

Hva har dere gjort i dag??

9 kommentarer

Siste innlegg