i hovedstaden

Hei folkens! Etter en fin (og litt forvirrende) roadtrip på 8 timer, kom vi trygt fram til Oslo i går kveld. Jeg, Trine og Nora bestemte oss for å ta en Oslo-weekend veldig spontant. Det var liksom bare sånn på chat-gruppa “roadtrip te Oslo, kem e med?” “æ e meed” “æ e meed!” Så var det bare å pakke sammen sakene og sette seg i bilen. Vi sleit en smuule da vi kom fram til Oslo, med to GPSer som var svært uenig og de vi spurte på veien var like turist som oss, men vi fant frem til slutt! Vi låner huset til onklene mine, og det er så fint her! Og været er alt for fint for det jeg har pakket med meg, så jeg kommer til å svette ihjel, men jeg KLAGER ikke!

I går spiste vi på koselige Aker brygge, og fikk sett litt av byen. I dag er planen å først spise frokost, ordne oss, dra til byen og shoppe og spise lunsj, og dra ut i kveld. Jeg har allerede rukket å møte noen blogglesere, og det er bare koselig, kom heller bort å si hei enn å sende masse blikk :)♥



Flere som er i Oslo? Noe dere anbefaler i byen? ♥

6 kommentarer
    1. Dette er ikke for å være frekk, påtrengende eller diskriminene, men med tanke på at du skrev at dere er hos “onklene dine”, betyr det at onkelen din er homo? Unnskyld måtte bare spørre, er så nyskjerrig av meg, du trenger ikke å svare hvis det blir for privat. Om det stemmer ville jeg hvertfall bare si at jeg synes det er veldig tøft av han/de, og det er inspirerende. 😀

    2. Anbefaler restauranten Dinner som ligger i nærheten av karl johan (søk den opp på google) for asiatisk mat som seriøst er til å døøøøø for!! Er dyrt men så sykt verdt det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg