videoblogg

Hei! Beklager å skuffe de som trodde selve Mallorca-videoen kom ut nå heh.. Som jeg nevnte tidligere så er jeg i learning-modus på oppdateringen til Imovie, så jeg satte meg ned med noen videoklipp av at jeg og Pernille tar ut rastaflettene mine i syden, og begynte å leke meg litt med dem. Så når jeg hadde skjønt en del av det nye, så satt jeg der med en ferdig video som jeg tenkte jeg like gjerne kunne publisere her. Så enjoy den super spennende helt awesome videoen av at jeg – nei ikke fletter rastafletter – men tar ut flettene noen andre flettet på meg. Høres ut som jeg lett kan vinne en Oscar på denne ja.

Også skjønner jeg ikke helt hvorfor den nekter å komme i full størrelse, men bare trykk på fullscreen og sett på 720 ph i tannhjulet 🙂

Hva synes dere?
13 kommentarer

Siste innlegg