upostet outfit

Det var en del som lurte på hvor denne jumpsuiten var fra, da jeg postet innlegget her ↓ for noen helger tilbake. Og som dere ser, ved hjelp av mine tegnekunskaper, så er den fra Topshop !! … Haha det er litt tørrblogging det her, jeg skal innrømme det. Akkurat nå er det faktisk natt til lørdag 11.juli og jeg reiser til syden med jentegjengen om noen få timer. Og det er jo aldri sikkert med internettilgang osv, så derfor publiserer jeg dette nå i dag, så dere har litt å gjøre før dere ser meg igjen (for dere har sikkert ikke noe annet i sommerferien deres enn å sitte inne å lese bloggen min haha…) Men hvis jeg til nå ikke har klart å blogge, så kan dere følge meg på instagram og snapchat (mathildeholck begge plassene), så får dere sannsynligvis noen oppdateringer der, ved mindre mobilen min blir slukt av en hai –  som det forresten ikke finnes så mye av i Spania, så det går nok bra. Vell, jeg burde sikkert sove nå, såå see you soon!



oh so serious

16 kommentarer

Siste innlegg