Living the good life

Hei, nå er det lenge siden sist! Jeg kunne startet dagen med å bekrefte at jeg er en dårlig blogger som ikke prioriterer bloggen. Men vet dere hva, jeg har hatt det så herlig de siste dagene at det ville vært en skam og sittet inne å blogget. Jeg må jo leve litt sånn at jeg i det hele tatt har noe å dele med dere! Hele helga har det vært 20 grader og sol, noe som endelig fikk tilbake troen på norsk sommer, for det er ingenting som er bedre enn det når den først er her!

På lørdagen startet jeg dagen med å jogge hjem til Katrine og rive henne ut av whatever she was doing, for å trene i granåsen. Så vi jogget dit, tok trappene tre ganger og jogget hjem igjen. Svett som feen, og det er så deilig. Alle klærne dere ser på oss er fra 3tshop.no

Så tok jeg turen til Solsiden med jentene på kvelden, og det var god stemning ettersom det hadde vært Rosenborg-Molde kamp. Solsiden må jo være hjertet i Trondheim på kvelder som denne, med sonedgang, musikk, mennesker og mat ved havet. Vi spiste på Egon (glutenfri pizza jippi). Så dro vi hjem til en kompis senere og danset hele natta. Klokka fire kjørte vi hjem, og sola hadde allerede rukket å kommet høyt på himmelen.

Dagen etter ble jeg vekket klokka elleve med frokost ute på verandaen, so much for my beautysleep. Litt etter var det bare å ta av taket på bilen og kjøre til nærmeste ledige volleyballbane med en hel gjeng. Vi grillet, spiste is og solet oss hele dagen.


… Og jeg ble solbrent nok en gang haha. Vises ikke så godt på bildet, men halsen og under puppene. Ups. Man ser det jo ikke før man kommer hjem på kvelden, og da er det litt sent, men men jeg er bare glad for at vi får se litt sol i det hele tatt.

Hvordan har helga deres vært?

11 kommentarer

Siste innlegg