solbrent allerede

Hei folkens! Nok en solskinnsdag i Trondheim, dessverre varer ikke lykken lenge for det skal være regn i hele neste uke. “Men la oss nyte denne dagen” ble mat og kat enige om, så vi tar turen til byen snart for litt lunsj og kose. Jeg er solbrent som bare det etter at jeg lå og sov i sola i hele går, så livet er herlig, svir som fela.

På lørdagen dro jeg og jentene på selvforsvarskurs igjen, runde nummer to. Vi holdt på i drøye tre timer med hardnocka boksing og sparking, ville lett sammenlignet det med en boothcamp. Etter det trente jeg og Anna en time på 3T (kjørte 1 minutters intervaller på høy hastighet med 2 minutter pause, for å fokusere kun på hurtighet x 8), så jeg var mildt sagt utslitt etter dagens firetimers økt. Så dro jeg og Pernille på hytta der mamma og pappa allerede var, og vi fikk en koselig liten helg på hytta. Der det blant annet regnet små kyllinger fra taket, haha for de som follower meg på snap. Et stakkars fuglepar hadde lagt reir på taket, så når bebbiene skulle ut av reiret falt de jo ned. Så mamma hadde lagt puter rundt hele hytta, og dermed falt de mykt haha awi.

Hvordan er været ellers i Norge egentlig?

16 kommentarer

Siste innlegg