workout and pancakes

Hei! I morrest våknet jeg halv tolv, og gledet meg til å se sesong tre av Orange is the New Black, som kom ut i dag!! Så ringte Katrine og brukte fem minutter på å overtfale meg til å bli med på 3T. Så det ble en kort frokost, knekkebrød med cottage cheese og banan ♥ Aldri prøvd den kompinasjonen før, men det var veldig godt. Så trente vi i to timer, intervaller og styrke.

Kjøpte toppen på G-Max

I bilen på vei hjem fra 3T ringte jeg frisøren for å høre om de hadde noe ledig i dag, og de hadde en ledig time om fem minutter haha. Så jeg kjappet meg hjem og tok en dusj og skiftet på fem min, jeg kan være supereffektiv hvis jeg vil. Rakk ikke å spise noe, så da er det fint å kaste i seg noe av denne godsaken, QuestBar S’mores nam my fav.

Da jeg kom hjem med kort hår og tom mage (okei kortere hår hvertfall) satte jeg i gang med pannekake-making og nå sitter jeg godt plantet i sofaen og ser Orange. Jeg så også ferdig Orphan Black, det tok meg vel fire dager å se 3 sesonger, shit det var en bra serie. Jeg.har.ikke.noe.liv.

Ha en fin fredagskveld!

17 kommentarer

Siste innlegg