Long time no see

Hei dere! I går kveld grillet jeg med fine jentene mine, før halvparten av oss dro videre på fest. Så jeg, Hanna, Johanna, Nora og Maja kjørte rundt med full bil og anlegg på full guffe til langt på natt og observerte fulle ungdommer langs landeveien. (Vi hadde øynene åpne for voldtekt !!!) Det var nemlig en voldtekt rett bortenfor huset til Katrine i forrige uke, så det sier jeg dere alle, ikke gå alene om natten, og ja egentlig ikke gå om natten i det hele tatt. Og forresten har jeg åpnet snappen min for dere som lurer, legg til mathildeholck 🙂

I dag har jeg og Nora vært hjemme hos vår kjære venn Aurora som vi ikke hadde sett på hundre år! Det var selvfølgelig kjempekoselig ♥ Vi bakte brownies og snakket om alt som har skjedd siden sist vi møttes, noe som viste seg å være masse!

i dag var jeg pen:

Og nå er det lørdagskveld, noe som uten diskusjon betydde fredagstaco for to, litt over gjennomsnittlig, sultne jenter. Også fikk vi nettopp besøk av Markus og Martine så nå blir det tydeligvis Champions League, ser det ut som.. Oooog DER scoret Barcelona! Wihu, jeg bryr meg egentlig ikke, men det er jo stemning 🙂

Hva har dere gjort i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg