50 spørsmål

Hvor høy er du? Jeg var 173 sist jeg målte, men mamma og pappa sier hele tiden at det ser ut som jeg har vokst, så jeg må nok nærme meg 2 meter snart i følge dem.

Hvilken film så du sist? Fast & Furious Five

Hvem ringte du sist? Katrine

Hvem ringte deg sist? Skjult nummer

Når våknet du i dag? i elleve tiden

Hva sto det på den siste meldingen du fikk? “Shit dæven”

Foretrekker du å ringe eller sende sms? Sender sms hele tiden, eller jeg bruker Telegram mye

Hva har du alltid i vesken? Jeg bruker egentlig ikke veske, men jeg har gjerne med meg mobil, pengbok, ob, carmex, solbriller og concealer

Hva er ditt favorittsted? Oi den er vanskelig. Det fineste stedet jeg har vært må være Afrika, men det er jo likevel ikke mitt favorittsted. Kanskje hytta i Åre eller på Innerøya haha

Hvilket sted foretrekker du minst? Spøkelseshuset i Tusenfryd og generelt utedoer

Har du noen gang kysset en jente? Haha ja

Hvilken julesang er din favoritt? Åh vil ikke tenke på jul nå, men Winter Wonderland av Bing Crosby

Når er neste gang du skal utenlands? Jeg skal faktisk til Island neste uke

En ting som er irriterende med å blogge? At jeg ikke alltid har så mye spennende å dele, men føler jeg må blogge likevel

Hvor tror du at du befinner deg om ti år? Shit om ti år.. Da er jeg 28 år og forhåpentligvis har jeg en jobb som jeg elsker, en forlovede (hehe), de samme gode bestevennene jeg har i dag, i tillegg til flere venner og bekjente. Men vet dere va, jeg befinner meg nok fortsatt i Trondheim.

Sover du med eller uten klær om natten? Uten hehe

Hva skremte deg om natten som barn? Åh long story short: Da jeg var seks år og gikk på SFO var jeg og jentene noen drittunger haha, og en dag bestemte vi oss for å bruke skole pc-ene til å se på trailere til skumle filmer. Jeg kommer seriøst ALDRI til å få det synet ut av hodet, når The Grudge-damen kryper ned en trapp. Jeg vet ikke helt hvordan Grudge skrives, men ikke faen om jeg søker det opp på google for å si det sånn. Så ja det har jeg vært redd for siden den gang, og kommer med stor sannsynlighet til å ha mareritt om henne i natt også pga dette.

Hva er den største premien du har vunnet? En sånn gigasjokolade på tivoli, deehven det var stas

Hva er din beste egenskap? Jeg er utadvent og snill hehe 🙂

Hva er din verste egenskap? Jeg blir fort irritert og vil knuse ting (haha psyko), men er også veldig kortsint da

Hvor mange puter har du i sengen? 4 🙂 en ekstra for å beskytte meg mot damen i trappen

Hva er det rareste du har spist? Jeg har faktisk spist veldig mye rart, men en Eos-lipsyl var noe for seg selv. Neida jeg skal sikkert svare en matrett, men jeg kommer ikke på noe nå

Hvilken iskrem er din favoritt? Den laidbacke matholck svarer Ben&Jerrys Peanut Butter Cup og Chunky Monkey uten tvil, (og den sunne, fornuftige matholck svarer DUGG fersken og fruit sorbet)

Hva var drømmejobben din som barn? Å være danser i musikkvideoene til de kjekke popstjernene på tv

Hvilken dessert er din favoritt? Brownies og is <33

Kan du spille poker? Nei egentlig ikke (har spilt klespoker men det er vel noe annet?)

Liker du kaffe? Absolutt, jeg liker alle typer, men helst helt svart faktisk

Hva drikker du helst frokost? Jeg drikker vann, men jeg ville helst foretrukket smoothie hver morgen ja

Hvem var den siste du delte seng med? Haha spennende, neida lå fint plassert mellom Hanna og Johanna i natt

Potetgull eller smågodt? Smågodt totally

Har du vært innlagt på sykehus? Hmm i Thailand da jeg ble brent av en giftig manet, og 16. mai for noen år siden da jeg brakk armen på treningsstudio

Blir du lett forelsket? Crusher i ny person hver dag, but I’ve never been in love

Hvordan gjør man et godt intrykk på deg? Jeg liker folk som sprer glede og energi, og som er morsomme uten at de prøver for hardt

Hva bruker du helst penger på? Mat haha, bruker ikke penger på så mye annet egentlig. Shopper litt her og der, men ikke så ofte

Hva har du spist i dag? To brødskiver med egg og laks til frokost, og et knekkebrød med brunost og en kopp kakao til lunsj, og blomkålsuppe nå. Alle tre måltidene har funnet sted i sofaen til Johanna med Orphan Black på skjermen, vi har snart sett hele sesong 1 på en dag.

Hva er ditt favorittprogram på tv? Har ikke noe fav program på tv, men alt som har med karda$$ian å gjøre ser jeg gjerne

En grønnsak du ikke liker? Er ikke noe særlig fan av tomat, selv om jeg prøver hardt å like det

Er du partyjenta eller den stille og rolige? Jeg er nok mer partyjenta hehe

Hva har du helst på deg? Joggebukse, hettegenser og slippers

Vil du ha barn? Ja, men ikke i nærmeste framtid neii hehe

Kan du noen andre språk enn norsk? Jeg kan bittelitt spansk og en del tysk fra skolen, men ikke noe å skyte av haha også engelsk da seff

Foretrekker du havet eller basseng? Jeg er litt redd havet, men det er jo helt fantastisk å bade i det, såå jeg vet ikke

Er foreldrene dine gift eller skilt? Happily married

Hvilken øyefarge har du? Grønn

Er du sosial? Ja det vil jeg si

Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Haha sokker!

Hva hører du på akkurat nå? Akkurat nå hører jeg ikke på musikk, men det siste jeg hørte på var California Roll – Snoop Dogg

Fortell noe leserne dine antageligvis ikke vet om deg? Jeg klarer ikke å skrelle bananer, shit det høres ganske sykt ut når jeg sier det. Eller jeg kan skrelle dem så fort de er “åpnet” men jeg har ikke åpnet en banan på flere år, fordi jeg synes det er ekkelt.

Den siste boken du leste? Et helt halvt år

Er du singel?  Jepp, singel livsnyter som ikke vil knytte meg til noe eller noen, hjerte

Hva synes dere om slike innlegg?

22 kommentarer

Siste innlegg