(sommer og) skolefri

Hei og god dag! Eller god kveld er det vel nå.. I dag hadde jeg fri fra skolen, i hovedsak fordi karakterene blir satt på fredagen og lærerne har liksom ikke så mye spennende å by på lenger. Så jeg nøt dagen med god frokost og tv fram til klokka fire. – Også leste jeg et blad da! Det var veldig koselig faktisk, har ikke lest blader på flere år, da jeg var stor på Topp og de derre sladderbladene. Jeg leser faktisk Vouge av og til, når jeg tar fly for eksempel, bare fordi det ser veldig eksklusivt ut. Denne gangen var det Shape Up da, og jeg ble så treningsmotivert at jeg dro rett på 3T og var klar for tidenes økt med Anna og Hanna. Så møtte jeg mamma i heisen på 3T som sa at “oii vi skal på middag til mimmi og beste om en time, ♥ bestefar blir 75 år ♥” og bare TADA det som skulle bli one hell of a treningsøkt ble fort en hel masse kake, nam da. Er ikke hver dag jeg ser mine fantastiske, spreke besteforeldre, så det var vedt det. 

Vi blogges i morgen!

7 kommentarer

Siste innlegg