Filmanbefalinger

Hei heii! Jeg vet ikke med dere, men jeg fikk en bråstart på dagen ved at jeg trodde det var skole – og at jeg var forsent ute som vanlig.. Men takk Gud, for disse helligdagene, de gjør virkelig livet lettere. Jeg, Anna og Johanna bestemte oss for å kjøre hjem fra hytta i går kveld, sånn at vi våkner opp hjemme en dag før skolen begynner, føler det gjør helga lengere. Så dagen i går besto av en kort spasertur i fjæra, i sol og sommervær med svirrende insekt og faenskap, neida var koselig haha. Så hadde vi filmmaraton resten av dagen, før vi lagde god gammaldags Sodd til middag. Fordi, som sagt tidligere, så rakk alle butikkene å stenge før vi fikk kjøpt inn middager til helga, noe som resulterer i Sodd og ferdigmat. Så kjørte vi hjem i plaskregn på kvelden, ingenting er bedre enn det. ← Og det var faktisk ikke ironi. Høy musikk, godis og bestevenninner på roadtrip ♥

Vi leide tre filmer for å ha med på hytteturen; The Captive – handler om ei jente som blir kidnappet av en pedofil, så etter åtte år kommer det fram nye bevis i saken, og den blir tatt opp på nytt. Den var sykt ekkel, men bra, anbefales. Lone Survivor – fire marinejegere skal sette en Taliban-enhet ut av spill, og med tittelen på filmen er det ikke vanskelig å forstå at det ikke blir noe happy ending for alle. Det var to timer med konstant spenning, anbefales! og Bridesmades som vi har sett hundre ganger, men som er like morsom hver gang, og kommer som en god nummer to etter She’s the Man på topplista over komedier.

Siden det er mandag og uka starter på igjen i morgen, tenkte jeg å dele et nytt treningsinnlegg på bloggen senere i dag. Denne gangen et treningsprogram for en bestemt muskelgruppe, kunne dere tenke dere det eller? Og hvilken muskelgruppe tror dere får kjørt seg da montro? ;-))))) Gjettekonkurranse woho

12 kommentarer

Siste innlegg