langtur norge rundt

Heia bloggen!!! Først nå begynner det å gå opp for meg at jeg er ferdig med eksamen (sorry skulle ikke nevne det ordet mer, det var siste gangen). Så jeg fikk med meg Anna og Johanna på hyttetur etter skolen i dag – en roadttrip som varte i fem timer <3 en tur som egentlig tar en og en halv time <3 Den besto av en hel del kø pga motorsykkerulykke, yoghurtis-pause og storhandel. Også sleit vi kanskje liitt med navigasjonen.. For å si det sånn, så utviklet vi ikke et veldig suksessfullt vennskap med Dorris (vi oppkalte gps’en på bila etter den dumme fisken i Nemo). 

Jeg hadde et håp om å publisere dette innlegget føør jeg dro, men dere kjenner jo meg og min evne til dårlig planlegging og tidsberegning. Så det var det egentlig bare å glemme. For slik satt jeg et kvarter før Johanna ringte å spurte om vi skulle dra nå – helt inn i Masterchef USA og med tom bag foran meg.

Her skulle jeg ta selfie, men de lagde veldig fin mat på Masterchef, og MAThilde var sulten

Ha en fin fredagskveld (med taco og Thomas & Harald !!)

8 kommentarer
    1. Så utrolig fine blogg du har jeg syns den er så fine at jeg er sjalu på deg. Hvordan får dere til å få en så fantastisk fine og flotte blogg sånt som du har det har jeg alltid lurt sånt på:-)?

    2. Du er en av de få bloggerne jeg faktisk følger fast og digger å lese! Du virker så hærlig og elsker bildene du tar! Liksom ikke bare selfies men hverdaslige bilder også:)

    3. Gøy å lese om din hverdag! du tar veldig gøye bilder. har en følelse av at bloggere vil skjemme privatlivet mest mulig vekk, noe som kan bli kjedelig i lengden. jeg syntes du har en fin balanse med dette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg