Ferie på forskudd

HEEI åh guud så deilig med overstått eksamen! I sju dager nå har jeg ikke gjort annet enn å stått opp, kjørt til skolen, dratt på kontoret på 3t og gjort økonomi, dratt hjem klokka 22.00 og lagt meg med en gang. REPEAT repeat repeat. For første gang på en uke har jeg slappet av! Hahah høres ut som jeg har vært i krigen, det har ikke vært så ille da. Men likevel føles det godt å kunne si at jeg har ferie!!! Okei kanskje ikke teoretisk, men mentalt er jeg langt inn i juni by now. Hvordan eksamen gikk? Æii jeg skulle hatt dobbel så lang tid, følte jeg bare måtte skrable ned det jeg rakk, hadde egentlig mye mere på hjertet .. :(( Sånn, det vil være mine siste ord om eksamen på en lang stund. Nå er jeg gira på å arrangere yolohyttetur med de av vennene mine som vil være med etter skolen i morgen. Blir spennende å se om jeg ender opp alene. Hjerte.

Flere som tar litt forskuddsferie eller?

18 kommentarer
    1. Så fine bilder! Hvor er jakka fra?:)
      Har matte eksamen på onsdag men etter det tar jeg mentalt ferie

    2. jeg hadde også eksamen i økonomistyring i dag ! uff, skulle også ønske vi hadde lengre tid! Følte du at du klarte å svare bra på alle oppgavene ? synes det var sykt vanskelig siden vi nesten ikke har lært noe av læreren vår, så slet en del for å si det sånn hehe

    3. Hei Mathilde:) Jeg har vært fast leser av bloggen din helt utrolig lenge, men tror dette er første gangen jeg tar meg tid til å legge igjen en kommentar her! Jeg burde definitvit bli flinkere til å gi lyd fra meg, for jeg er innom her så ofte jeg har mulighet:) Setter stor pris på at du legger så mye arbeid ned i bloggingen din, du fortjener all skryt du kan få! Du virker som ei helt fantastisk herlig jente som sprer uendelig masse glede til alle de fine menneskene du er så heldig å ha rundt deg. I tillegg vil jeg nevne hvor avslappende jeg syns det er å klikke meg inn på akkurat din blogg, i kontrast til mange andre blogger som hele tiden skal opprettholde en fasade som virker umennskelig. Det tror jeg (og vet, for jeg og flere venner av meg har gitt deg skryt for dette) mange vil si seg enig i! Det virker som at du har et veldig sunt forhold til både kosthold og trening, og har funnet en balanse som fungerer fint for deg. Ikke noe som heter slanking eller strenge dietter, men rett og slett sunne matvaner som gir kroppen næring og litt usunnheter nå og da – livet er for kort til å kun leve på salat, haha:) Stå på videre vakre deg, og jeg håper du får gode resultater på eksamen din!

    4. Hva heter parajumperen Johanna hadde på seg på videomystorien din da dere var på butikken?
      Kan du legge ved en link?

    5. Hvor er denimjakka di fra? Har en som ser helt lik ut, men den ble kjøpt for over ti år siden hahah.. så ble litt nysgjerrig:)

    6. Hadde også økonomi eksamen 🙁 og for å si det sånn da!! JEG SKJØNTE IKKE HVOR DET JÆVLA VEDLEGGET TIL NØKKELTALLA LÅ, så jeg faila jo som faen og heller ikke den oppgaven om den pølsa fikk jeg til såå snakkas 🙁 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg