eksamen=snart sommer

Hei! Jeg har vært i irriterende godt humør de siste dagene haha, dønn serr. Jeg har én sang, eller nei én setning av en sang på hjernen. Klassen min kan nok skrive under på at det går dem på nervene, men greia er at hele klassen får den på hjernen, og når alle er irriterende er det jo ingen som legger merke til det. I tillegg er det deilig å tenke på at det snart er helg igjen, det er jo bare mandag til onsdag denne uka, da føles alt så mye lettere. Det er jo selvfølgelig ikke like deilig å tenke på at det er opptrekk til skriftlig eksamen i morgen, meen eksamen=sommer rett rundt hjørnet. Jeg vet ikke om det er nasjonalt, men jeg tipper de fleste har opptrekk i morgen, eller? Ellers så er det morsomt med så mye gode tilbakemeldinger fra spørsmålsrunden om trening, og bare så dere vet det så kommer det flere innlegg om trening snart!

Den hinsides lykken traff veggen da Trondheim slo til med lyn, torden og plaskregn etter skolen i dag, men nå ka de se ut som sola skinner litt igjen. Høres ut som en metafor for livet mitt, kanskje det er det hvem vet.

Nå skal jeg slappe av med et eller annet underholdende og nyte denne godsaken. Har noen en søtkoseligfinromantisktristglad film å anbefale? Vet ikke nøyaktig hvor mange filmer det finnes i den kategorien, men er verdt å spørre likevel 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg