Ragnarok i Mai

En av de tingene jeg liker best med mai, er russetida. Haha høres kanskje teit ut, ettersom jeg verken er eller har vært russ enda, men bare hele stemninga over det. Det at alle fester 17 dager i strekk er jo bare helt fantastisk, og guud som jeg gleder meg. Og det at man ikke trenger å tenke på hva man skal ha på seg, det blir nå vel den samme røde snekkerbuksa og en fleece-jakke med et flagg på. Men det som gjør tida litt ekstra morsom for oss som ikke er russ, og for de som er det selvfølgelig, er jo russesangene! Jeg er jo pliktig til å si at Heimdal sin er best ettersom jeg bor her og går på Heimdal vgs, men den eeeer faktisk sykt bra helt ærlig, også er den litt annerledes enn alle andre!

Hadde vært superdupert om dere kunne stemt på sangen ved å sende SMS: SANG 4 til 2242 ♥♥ 

Hvilken russesang synes dere er best i år?
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg