ingen superwoman

Hei folkens! Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare vil krype under en varm dyne i et kaldt mørkt, rom og ta igjen alle timene jeg ligger etter med søvn. Jeg husker ikke sist jeg sov en hel natt uten å våkne av at jeg enten blir kidnappet av britiske narkomane eller påkjørt av mattelæreren min. Jeg har sånne perioder hvor jeg enten må på do hver natt, eller snakker så høyt i søvne at jeg våkner av det, eller som nå, at jeg rett og slett har mareritt. Skulle likt å visst hva de betyr. Men jeg tror greia er at jeg bare er utrolig sliten, og det at jeg tror redbull og kaffe gjør meg til superwoman, for det gir dessverre bare limited powers og kortvarig lykke.

I uka her har jeg hatt studiedag på mandag for å øve til matte heldags som var i går. Rett etter matteprøven i går dro jeg hjem for å pugge ræva av meg til økonomi, som det var heldags i idag. Men i dag måtte jeg stresse meg så langt jeg kom på prøven, for å rekke håndballsamling klokka 12. Akkurat nå kom jeg nettopp inn døra fra samlinga, og skal tilbake om en halvtime for å trene mer. I morgen er det også to treninger med NM-laget (som jeg forresten bare trener med!). Og oppi alt dette så skal det blogges. Så ja det at bloggingen min har vært bra i det siste, er like usannsynlig som at Kylie Jenner iiikke har botox i leppa. Men jeg håper bare dere skjønner litt at det eer eksamenstid og at jeg har mye annet på skuldrene akkurat nå. Jeg har lovet dere svar på spørsmålene deres, og de kommer så snart som jeg bare får til. Etter siste samlinga i kveld er bloggen førsteprio, I promise!

Her er forresten fra 1.mai da jeg satt hele fredagen fra morgen til kveld på kontoret til pappa og lagde konfirmasjonsvideo til Pernille (masse klipp fra vi var bittesmå osv) med et måltid i magen, nemlig denne fitness-burgeren som jeg så stolt viser frem på bloggen… Mc.Donalds faktisk. Jeg har forresten en del bilder fra konfirmasjonen som jeg vil vise dere også. Faen (unnskyld) det er så mye jeg vil blogge om, men jeg må bare få tid!! HADE nå må jeg faktisk løpe igjen, say hello to my stressy hverdag.

Vi blogges!!

5 kommentarer
    1. skole kommer jo alltid først, så bare ta det med ro med tanke på bloggingen, når det blir ferie så er du back on track igjen 🙂

    2. Når du sier NM-lag mener du da det regionale landslaget i midt-Norge? Hvorfor skriver du ikke da bare rlm hahah

    3. Håper du blogger fra konfirmasjonen, uansett hvor lang tid det tar siden den var før du får det ut 🙂 Er gøy å lese om! Lykke til med innspurt på skolen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg