Nytt panser 666

Hei dere! Dagen i dag har for det meste bestått av tre ting; svette teskjorter, sjokomelk og morsomme folk. Med andre ord håndballdag for trondheims videregående elever. Det var nemlig den årlige skolecupen som Heimdal vgs arrangerer, med masse lag fra de ulike skolene. Og som vanlig vant Heimdals både gutte- og jentelag hehe. Jeg og Maja fikk ikke vært med å spille med jentene, fordi det var NM-samling samtidig. Men alt var heldigvis på samme plass, så vi var sammen mellom treningene. Vi var ferdig halv fem, så jeg og Maja fant et kjent fjes, Katy, og dro på en aldri så liten roadtrip med høy musikk og yoghurtis.

Akkurat nå sitter jeg utslitt og nydusjet i kveldssola og koooser meg med frukt og godt. Herlighet for en mai-stemning jeg har nå. Gleder meg sånn til torsdagen (natt til fredag), aka 1.maiii ♥

Radioen er forresten en Juice Mini fra Elkjøp som jeg fikk i posten for litt siden, link her. Skjult #reklame hehe

Forresten så må jeg bare følge opp episoden dere så vidt fikk høre om her om dagen. Da det gikk en gjeng gutter forbi huset mitt og plutselig hoppet på panseret på bila mi. Pappa fikk med seg alt fra stuevinduet og sprang ut og ropte etter dem. Med hode som en kriminell tolvåring fant pappa dem i et hjørnet på nærmeste bensinstasjon og ringte politiet som kom med blålys og hele pakka. Selvfølgelig ble det en bulk formet som en barnerumpe, knekt panser og en saftig sum på 25 000 kr tilsammen. De som gjorde det var under 18 år og ikke så villige til å betale noe som helst egentlig, så det er bare så kjipt og unødvendig. Men i går fikk jeg meg nytt panser. Jeg har jo egentlig slike kule, hvite striper på det, men det får jeg ikke før om to uker da haha så slik ser den ut i dag ↓ .. Stakkars lille bila mi 🙁

22 kommentarer

Siste innlegg