Underskudd av søvn

Hei! Da jeg satte meg ned for å blogge lørdagsmorgen fikk jeg min favorittbeskjed “Startdisken er full” så bare fuck off no blogging this weekend (%!!@*`^Ψ´´!?#) Jeg jobber med å legge over bildene mine til en dropbox, så jeg kan slette en stor del av dem etterpå. Men i tillegg har jeg vært hjemme alene hele helga, så ikke noe pappahjelp å få engang.  Jeg setter utroolig stor pris på dere som ikke gir opp bloggen min i disse vanskelige tider haha.. Det betyr veldig mye å se at jeg fortsatt har dere ♥

Det har uansett vært en finfin helg, og huset mitt har vært hotell everyday and night. På fredag hadde vi en tradisjonell jentekveld hjemme hos meg med alle i gjengen som ikke var bortreist. Det ble Stjernegrillen-burger og Senkveld, etterfult av en sleepover som ikke besto veldig mye av søvn..

Dagen etter sløvet vi lenge foran tven før vi fikk ræva i gir og dro på 3T for en real økt. På kvelden kom Markus (my bestbuddy) som den eneste tilgjengelige vennen min uten kjæreste. Vi fant oss venner etterhvert da, og det ble nok engang fullt hus med burger og sleepover hjemme hos meg. #nach #nyg #vol2. And we woke up like

Hvordan har helga deres vært?

6 kommentarer

Siste innlegg