mat & fiol day

Hei! I går ble en utrolig lang dag og innholdsrik dag. Den startet med skole fram til halv tolv, før det ble helg. Så jeg og Johanna – nei vent litt, det er alltid så rart å skrive Johanna for vi kaller henne bare fiol egentlig, så heretter skriver jeg fiol okei? Hvorfor vi kaller henne det vet jeg egentlig ikke haha, hun heter Viola til mellomnavn så har det bare blitt sånn. Men hvertfall da, vi bestemte oss for å gjøre om denne fredagen til en lørdag. Så vi dro på 3T og trente en stund før vi ordnet oss og dro til byen for å shoppe litt av hvert. Her var antrekket mitt:

Genser fra Bikbok, bukse fra Carlings, jakken er jeg usikker hvor er fra..

Vi spiste lunsj på Sushi Bar i byen, og guuud det var nydelig. Vi bestilte litt av hvert og ikke minst alt for mye, men vi fikk selvfølgelig ned alt uten problem. Da vi kom hjem fra byen ventet vi ikke lenge før Markus hentet oss, så dro vi på håndballkamp med Ida og Trine for å se Maja spille mere håndball haha. Supportive friends. Og senere på kvelden var jeg, fiol og Markus hjemme hos meg og så senkveld og slappet av.

Jeg kjøpte meg en Morocconoil på H2 til 329 kr, en St. Tropez self tan på Vita til 499 kr, Foundation fra Bobbi Brown på Kicks til rundt 300 kr tror jeg, en concealer fra Este Lauder til 266 kr og en paraply til 80 kr fordi det begynte å plaskregne uten varsel.

Hva synes dere?

14 kommentarer

Siste innlegg