Videoblogg – Åre 2015

Hei! Det var godt å komme hjem og sove i sin egen seng igjen, etter å ha vært på hytta så lenge. Selv om jeg sikkert kunne hatt ferie hele året, blir det nok helt greit å komme tilbake til rutiner. Kostholdet mitt har vært på et slikt nivå, at jeg like gjerne kunne ha drukket fem store kopper smeltet smør for å sammenligne inntaket av marsipan og sjokolade liksom. Men så va det forbanna verdt det også haha, helt ærlig. I natt, etter litt for mange redbulls og litt for lite søvn, samlet jeg sammen ei bøtte av videoklipp fra den første påskehelga med gjengen, og ordnet en liten video.

Jeg vet ikke helt om jeg skal si det her, men noe fucket seg på videoen da jeg lastet den opp i youtube, så bildet henger etter lyden noen plasser. Jeg kunne jo bare latet som det var meningen, men det er det altså ikke.. Selvfølgelig var det noe som skulle gå galt, og for å være ærlig så irriterer det meg noe inni granskogen, men jeg bare gidder ikke å gjøre noe med det nå haha. Så hvis alle bare later som at det er kult, så er det supert. Håper dere liker den, til tross for dens skavanker 🙂

Hva synes dere om videoen?
19 kommentarer

Siste innlegg