stemning på fjellet

Hei dere! I går våknet vi gryytidlig, her vi snakker klokka sju. Ingen skjønte noe, men vi sto nå opp og lagde frokost. Vi kom oss i bakken til klokka 11 og det var såå fint vær, men sto en time i kø og da vi endelig kom opp, fant jeg ut at jeg hadde på meg Pernille sine slalomsko. Så skoene passet ikke til skiene. Men det var ikke så big deal, vi fant noen som kunne hjelpe oss, men the real problem skjedde da Maja ødela ski-binningen totalt, så det var bare å ta turen rett ned igjen. Score. Men det positivet var at vi fikk igjen pengene haha, bra service da. Jeg tok noen bilder med GoPro i bakken, men jeg har ikke helt skjønt det enda, så dere får se dem senere.

Så dro vi på afterski etterpå, og resten av kvelden ble noe for seg selv, hvis jeg bare kan si det haha.

Hva synes dere om bildene?

8 kommentarer

Siste innlegg