snapchat og livet

God kveld i stua! Nå sitter jeg og drikker te, tenker over livet, gleder meg til helga, men først og fremst paradise som starter alt for sent. Kanskje de har byttet sendingstid slik at små barn, som jeg en gang var, ikke skal få se på det. Men nå er jeg jo voksen så da er det bare å kjøre på. Uansett så var det veldig uinteressant. Takk for en hel haug med spørsmål i forrige innlegg, nå ser det nesten ut som at jeg må dele det opp i to, eller hva synes dere?

Også var det en ting jeg lurte på. Jeg ser jo at alle de kule bloggerne rundt meg har ordnet seg en sånn snapchat som er åpen for at alle kan se mystoriene deres. Så tenkte jeg at jeg skulle vurdere det, hvis dere ønsker det. Men så skjønner jeg ikke helt, det er den samme brukeren, bare at du trykker på at “alle kan se mystory”, eller? Det er hvertfall en måte dere kan bli bedre kjent med meg og se livet mitt fra en litt annen vinkel. Så ja, let me know.

♥ Add mathildeholc på snapchat ↵

Ha en fin kveld!

36 kommentarer

Siste innlegg