proteinrike vaffler

Hei! Akkurat nå sitter jeg på skolen og følger kjempe godt med, som dere sikkert skjønner. Neida jeg er ekspert på multitasking, så jeg får med meg alt. Uansett så tenkte jeg å vise dere en glutenfri, proteinrik vaffelmix jeg prøvde i går. Jeg har ikke sett den i butikken før, men kjøpte den på Coop på City Syd. Den er fra merket Easy Living, og jeg har prøvd flere produkter derfra som er kjempegode. Disse vafflene var heller intet unntak.

Det dere trenger er:


(På pakken står det Skyr Naturell, men jeg brukte Vanilje og det ble kjempegodt. Man kan også bruke vaniljekesam, eller creme fraiche)

 

For litt siden kjøpte jeg et sjokoladepålegg fra Cavalier, med Stevia som erstatning for sukker. Det var faktisk utrolig godt, og smakte som Nutella. Jeg kjøpte den på Life på City Syd.

 yummyy

Noen som ble fristet? Gi meg gjerne tips til andre produkter og oppskrifter jeg burde teste!

5 kommentarer
    1. forresten hvilket proteinpulver bruker du hvis du bruker? 🙂 Har ikke sett det sjokoladepålegget på helsekost butikke her, tror du de selger på internett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg