NEW IN

I går dro jeg på City Syd (shoppingssenter) med Anna etter skolen for å utnytte tilbudene på Crazy Days – som egentlig ikke var så veldig mye å skryte av. Det henger jo masse plakater utenfor butikkene med “CRAZY TILBUD”, men med en gang you step foot inside, så var det ikke så sykt crazy likevel. Men det ble jo seff litt shopping. Etter en stund kom Johanna og Nora rett fra trening, og vi møtte Louise som skulle på jobb. Så ble det en godbit på alle fire i Cafeén til Loui, hun jobber på Waynes. Sinnsykt god Pecanpai by the way!! (Og den er glutenfri) Haha her er innkjøpene mine:

To par sko fra Din Sko faktisk. Jeg kjøper nesten aldri sko, men denne gangen slo jeg på stortromma. Det var så billig at jeg ble sjokkert, to par sko for ca 600 kr. De sølve kostet 349 ,- og de hvite tror jeg kostet 299 ,-

Et veldig behagelig skjørt fra Urban til 149 ,-

Også tenkte jeg å vise dere en nydelig klokke jeg fikk i posten for litt siden, sponset av Daniel Wellington. Den er jo tross alt new in den også.

Hvis dere skriver inn rabattkoden mathildeholck så får dere 15 % rabatt på www.danielwellington.com ut denne måneden!

Hva likte dere best?

8 kommentarer

Siste innlegg