Ut på tur i sola

Hei alle fine! For et vær det er i Trondheim for tiden, skikkelig påskestemning! I dag hadde vi turdag, i motsetning til de andre klassene som hadde nynorsk skrivedag haha.. Vi gikk til Rønningen og grillet og hadde det utrolig koselig med klassen. Føltes ut som det var flere år siden sist jeg grillet pølse, herlighet så namm! Utnyttet turdagen skikkelig og slo til med pølse, kakao og tursjokolade, like a real norwegian turgåer. Her er noen bilder fra dagen:

Katrine og Thea øverst til venstre, meg og Nora til høyre, og Johanna og Martine nedest til høyre ♥

Tok noen bilder av glade matholck før avgang. Og her ↑ faller selvutløser-fjernkontrollen ut av hånda mi

Og her avslører jeg hvilke sko jeg egentlig bruker når jeg tar bilder utendørs ↓

Klassen bruker alltid å ta et bilde når vi er på slike turer, for legge ut på facebookgruppa vår. Haha de blir like kleine og morsomme hver gang, men dere kan jo få se det.

Flere som får påskestemning av det fine været??

6 kommentarer

Siste innlegg