håndball weekend

Hei dere! I helga har det vært mye håndball, jeez det kjennes på kroppen. I går hadde vi en seier og et tap, og i dag ble det uavgjort. Jaja går vel ikke helt mot toppen i vårt tilfelle av denne sesongen. Laget er veldig sårbart nå og vi er heldige hvis vi stiller med flere enn sju utespillere til en kamp. Men vi står sammen likevel da, og med det laget vi har synes jeg vi klarer oss veldig bra til tross for omstendighetene. Noen har spurt hvor jeg spiller på banen at the moment, for jeg har jo alltid spilt midtback, men nå har jeg faktisk konvertert til linjespiller av alle ting. Jeg spiller midtback litt her og der fortsatt, men jeg liker å spille strek da. Så da vet dere det haha.

Etter kampen har jeg bare spist tacorester fra gårsdagens jente(-og-en-gutt)-kveld, sett på Sex and the City, hørt på musikk, sovnet, spist noe godteri jeg fant i skapet, og ser på Frustrerte Fruer akkurat nå. Om noen timer kommer jentene for å koose, det er liksom det vi lever for.

 

Hva har dere gjort i helga?

13 kommentarer

Siste innlegg