grovbrød med brunost

God morgen! I går kveld spiste jeg sushi, bakte ostekake og så senkveld med Thea, Hanna og Anna. Det var en koselig fredagskveld, men jeg har ærlig talt ikke lagt meg så tidlig på en fredag in foreever. Tror jeg lå i mine dypeste drømmer allerede klokka ett haha, var deilig da. Men som en konsekvens, våknet jeg av meg selv halv åtte i morrest. Av ren selvrespekt klarte jeg å ligge å dra meg til klokka ni, men da holdt jeg på å tisse meg ut så da måtte jeg opp.

Da Anna kom til meg i går hadde hun med en liten surprise, nemlig to glutenfrie brød haha ♥ Greit å ha en bestevenn jobbende på bakeri, gir slike små gleder i hverdagen. De er helt nye i butikken men det er Coop som selger dem, og de var skikkelig gode!

(Den søte fjøla fikk jeg av Martine, hahah lagd i sjuende ellernoe)

Et av mine mindre delikate frokostbilder på bloggen, men for å ta en realitycheck så ser jo alle mine frokoster sånn ut etter to sekunder uansett. Og dere må inrømme at ferskt, grovt brød med brunost og sjokomelk vedsiden av, er en egen form for perfeksjon i en nordmanns øyne.

Vi blogges senere, ha en fantastisk dag! ♥

6 kommentarer
    1. Skulle nesten tro du var meg, haha :p Jeg var ute på byen i går, og var hjemme halv fire og våknet av meg selv litt før ni .. :p

    2. Hei! Jeg deler rabattkoder til bl.a. Romwe, Sheinside, iHerb, Perfumania, NYX, Bath&Body Works og Asos. Håper du og leserne dine får bruk for dem. Del dem gjerne videre. Jeg får ikke betalt/kompensasjon for å skrive om noen av disse tilbudene. Ha en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg