Time to blog

Hei! I dag har jeg ikke gjort stort annet enn å trene. Jeg våknet opp i elleve tiden og spiste frokost og så et par episoder av Sex and the City, før jeg bestemte meg for å ta en joggetur. Eller jeg bestemte meg vel for det med en gang jeg våknet, tok bare noen timer å få meg ut døra. Da jeg kom hjem skiftet jeg og dro videre til 3T med Anna og Nora. Da jeg kom hjem i fem tiden var jeg utslitt og slukna på sofaen etter middagen, så var det rett på trening igjen halv sju. Håndball denne gangen da, variasjon er jo supert.


Min søte blogg-kopp Epic Design

Ha en fin kveld!

17 kommentarer
    1. Jeg kan virkelig ikke få sagt hvor perfekt du er. Du virker som en fantastisk person tvers gjennom og i tillegg er du bare helt utrolig nydelig. Du er ren inspirasjon.

    2. Jeg bare elsker at du skriver om trening! Du motiverer meg så sykt mye! Du virker så trent og sunn, og det vil jeg også klare å begynne med også! Stå på! Å skriv gjerne enda mer om trening på bloggen!:)

    3. Kunne du skrevet litt om hvordan du trener når du er på treningssenter? Hvilke øvelser du gjør osv? 🙂

    4. Hei! Kan du legge ut noen øvelser du bruker å gjøre på treningssenter? Sliter litt å finne nye øvelser, og å gjøre samme øvelsene om og om igjen blir litt kjedelig i lengden! Haha

    5. trener du på et “privat” treningssenter? Noe igjennom foreldrene dine? Tror jeg husker at jeg leste en gang at du skrev at det var det var uvant for deg å trene når det er andre folk fordi du hadde blitt så vandt med å trene alene!?

    6. Hei.
      Ser flere spør om det samme, men kunne du delt hvilke øvelser du gjør på treningssenter/hjemme? 🙂

    7. Supert at du blogger om trening, og som flere andre skriver: kunne du ikke skrevet hvilke øvelser du gjør på treningssenteret?

    8. Hei. Jeg deler gratisprodukter, rabattkoder og kuponger til bla. Sephora, Yves Rocher, Boozt.com, NLY og Hennes og Mauritz. Håper du og andre finner noe dere liker. Sjekk det ut 🙂 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg