starstrucked

Hei og hoppsann alle fine! Jeg er så glad for tiden altså, (kan eventuelt ha noe med det at jeg har kjørt opp å gjøre heh..) I dag var jeg på håndballsamling fra ti til fire, kom hjem og så en episode Sex and the City (finnes det en kul forkortelse for det??) – Hvis noen har det, så send kodeord Kul Forkortelse til 1900 kødda haha jeg er morsom. – Og etter det dro jeg og Johanna og så en håndballkamp. Forresten mens vi satt på tribunen kom en relativt kjent person inn døra og satte seg RETT ved siden av oss, det var ingen ringere enn selveste Ida Alstad hahaha, i Heimdalshallen liksom (starstrucked!)

Gikk litt crazy med redigeringen i dag, beklager.

Så fikk jeg førerkortet i posten i dag! Kan ikke si jeg var veldig heldig med bildet hahah, men who gives a shit, jeg kjører bil, det er det viktigste.

pena <3

Hvordan har dagen deres vært?

29 kommentarer

Siste innlegg