palmer og grønn te

Hei dere!

Dagen i dag har vært ganske lik de andre dagene her nede – bortsett fra at jeg har lakkert neglene gule, noe jeg aldri har gjort før, pluss at jeg er en god del mere solbrent siden sist. Jeg har nemlig gått ned fra solfaktor 30 til 20 på bryst og armer, og fra 20 til 15 (!!) på mage og føtter, woho der fikk dere et innblikk i livet som ginger i vintersola på gran canaria. Også har jeg en rygg også da, men den er jeg så brent på at det snakker vi ikke om hahah.. Neida er ikke så ille ;p

Er så morsomt å shoppe på supermarkedene, som er stappfulle av masse jalla morsomme greier, for eksempel disse fine teene (teene??) haha ja.

Bikinien kjøpte jeg på the mint company, en butikk her med masse fine merker.

Hva synes dere?

19 kommentarer
    1. Man kan kjøpe de teene på kaféer rundt om i Norge også 🙂 jeg har flere slike glassflasker hjemme, for jeg syns de ser så fine ut utenpå 😛

    2. Hyggelig å se ut du koser deg! Arizona green tee er faktisk heller kjent, selv om de ikke selger det såå mange plasser i Norge, så ikke helt jalla da, hihi.

    3. Jeg ønsker deg lykke til med bloggingen, blir spennende å lese 🙂
      Jeg lager innlegg hver uke med linker til andre som blogger, for å få flere til å se bloggen.
      Klikk deg inn til meg og add meg gjerne :))
      Ellers skriver jeg om alt fra trening,hudpleie til oppdrett av rottweiler og pomeranian :)) Jeg har også ofte give away selv og for de som sponser meg.
      Klem <3

    4. Hei! Fine og varme bilder, er virkelig missunelig på deg! Aah, tanken på sol og sommer klør i fingrene!
      Angående de isteene, du får kjøpt dem i Norge. Jeg bor i Bergen og har kjøpt dem flere ganger på Meny! De er utrolig gode! Den hvite teen med blåner eller noe sånt, er virkelig min favoritt! Nå vet jeg ikke hvilke teer de har der du er, men ser du den i en butikk er den virkelig verdt å prøve ut!!
      Jeg har også glutenallergi og lurer på om du kunne laget et innlegg hvor forteller litt om hvordan det var med mat der nede. Ikke bare i forholdtil glutenfri mat, men sånn generelt – kvaliteten, utvalget etc. Hadde vært grådig kjekt å få en liten pekepinn på dette❤️❤️
      Hilsen Solveig fra regnfulle (:() Bergen. Veldig glad i bloggen din! Fast leser, hver dag!

    5. Arizona iste finnes i Norge også, og er ikke jalla i det hele tatt 😀 haha! de er faktisk litt dyre, koster typ 59 kr på jordbærpikene, just so you know! 🙂

    6. Juhuuu! Ikke den eneste trønderen som sier jalla!!!!!! O’hellige jalla-spirit nå er jeg glad! Kos dere resten av ferien!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg