Sushi til lunsj

Heii! I går solet vi oss ved bassenget til de fleste kjente antydninger til solbrenthet haha, tok ikke så veldig lang tid. Jeg ligger og leser og plutselig sovnet jeg, så blir jeg liggende i samme stilling og sviii kroppen i flere timer. Til lunsj gikk vi langs promenaden jeg snakket om og spiste på en fantastisk sushirestaurant etter anbefaling fra frøken badendyck. Skikkelig ordentlig god sushi. Jeg tok noen outfitbilder som dere kan få se litt senere.

Haha måtte bare ta med han her, kostet meg jo tross alt en euro og ta bilde av han, så ga han meg tommel opp da, made my day worth living. Det er veldig mye god underholdning langs promenaden, sirkusartister og masse steming.

Hotellet vårt heter forresten Riu Palace and Resort Meloneras

Ha en fin dag ♥

7 kommentarer
    1. Åååh håper du legger ut masse fine bilder av plassen og basseng og alt! Blir i så godt humør når jeg kan drømme meg bort i bildene dine 🙂

    2. Hei! Skal til Costa Meloneras selv når jeg har vinterferie neste uke. Var der ifjor, men lurer likevel på om det er noe du kan anbefale å se/gjøre der nede? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg