bare kall meg Shrek

Hei! Endelig er det helg etter ei travel uke, jeezes har ikke blogget siden mandag. Jaja nå er det (nesten) bare å senke skuldrene. Har jo bursdag i morgen, så det er litt å gjøre før det. 3T har 30-års jubileum samme kvelden så jeg og jenten får egen suite og bord på Clarion, der det skjer. I dag har jeg derfor vært en tur i byen å satt på vipper på Glimt og fått profesjonell selftan hahaha, latterlig egentlig. At man faktisk kan få gjort det hos proffe. Jeg gjorde det på Britannia, for 450 kr.

Så dro jeg innom Kvikk bar og fikk heerlig lunsj på Solsiden, seriøst elsker det. Sushi og smoothie av avokado, fersken, ananas og eplejuice, som het Spa. Den var dritgod, anbefales!

Så må jeg bare forberede dere på det forferdelige synet av meg/Shrek på bildene under. Jeg er nemlig grønn på hele kroppen, og her snakker vi knæsjgrønn! Det skal dusjes av etter åtte timer og så skal jeg liksom bli fantastisk nydelig brun og fin, så det blir jo spennende. Inntil da må jeg gå rundt som Shrek da, eller jeg foretrekker Fiona. Vi ligner faktisk utrolig mye akkurat nå, grønn i huden og rød i håret.

Nå må dere ha meg unnskyldt FOR JEG SKAL BAKE OREOKAKE! hæhæ det er det lenge siden dere har hørt ja. Grattis matern du fikk tilbake prisen for kul blogger som gir faen i livet <3<3<33 Liker det. Ha en fin kveld alle fine fine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg