mandagsbarn

Hei alle mandagsbarn, og alle andre barn for den del! Alltid like mindfucking å våkne klokka sju på en mandag etter å ha rukket å snudd døgnet totalt på to dager. Jeg er alltid våken så lenge jeg kan i helgene for å utnytte friheten for fullt, noe som kommer tilbake til meg på mandagsmorgen såklart. Dette blir den første helvettesuka i år, noe jeg kjenner jeg ikke gleder meg så mye til. Har dobber kjøretime i morgen tidlig og teoritime på kvelden, resten av uka er det framføring, innlevering og prøve da. Skal skrive essay om blogging nå, spennende altså. Hvis noen har gjort noe lignende før, kan jeg godt bli inspirert hehe.. Så teller jeg ned dagene til lørdag, for da er det en morsom dag for min del hihi, nå kan dere luure ja.

 

#kul med tshirt fra Junkyard her på halv pris 

Hva synes dere om bildene?

22 kommentarer

Siste innlegg