blåøya blogger

Hei og hopp! Jeg er skikkelig glad akkurat nå haha, føler meg litt teit egentlig. Hadde litt sur start på dagen, med tanke på at jeg hadde en åttetimers skoledag foran meg, men så ble jeg minnet på at vi har friii i morgen så da ble jeg superhappy. Ble så happy at jeg planla sleepover med Anna, Katrine og Johanna i kveld. Så jeg skal en tur på 3T snart, og deretter blir det fredagskveld på en tirsdag.

Hvis dere lurer på hva overskriften betyr eller hvorfor jeg har blå øyenskygge på bare det ene øyet på bildene under, så har det en sammenheng. (Og ps: det er ikke øyenskygge:() Haha spilte håndballkamp i helga, og jeg har vel en tendens til å komme ut av det med et ommøblert ansikt. Denne gangen var det en heldig albue i øyet <33 Sminket over det på skolen i dag, men når jeg tok bort sminken var det nokså blått haha. Syns jeg ser tøff ut da. Kom rett fra en slåsskamp liksom ikke no stress, that’s how I roll.

Min delicious middag bestående av fiskekake, salat og knekkebrød med smøreost. Vet ikke om den sammensettingen egentlig er lovlig, ost og fiskekake?? Men det var godt da, namnam.

Hvordan synes dere jeg kler looken da?

6 kommentarer
    1. Haha jeg har alltid ønska meg blått øye!! haha høres sykt teit ut, men hadde syntes det hadde vært fett å fått en dag, satser på det skjer før jeg dør

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg