går på autopilot

Hei! Har lite spennende å dele med dere, annet enn at det er mandag, noe som ikke er så spennende. Nå sitter jeg under et ullpledd med en stor kopp kakao og skal på trening om en time. Jeg har kommet til det punktet i året der jeg går på autopilot, mens dagene bare går forbi. Jeg står opp om morgenen, gleder meg til å legge meg igjen, drar på skolen, kommer hjem og er sliten, sovner, våkner og drar på trening, legger meg og drømmer om helg. Jeg går gjennom en slik kort downperiode før jeg finner på noe morsomt som får tilbake livsgnisten. Det kan være alt fra en runde bowling til en sydentur, så jeg finner vel utav det.

Jeg fikk forresten brev fra Forsvaret i dag, det er det sikkert en del av dere også som fikk. Høres både skummelt og spennende ut, så ja litt blandede følelser om akkurat det. Hva tenker dere om det?

nammis lunsj

18 kommentarer

Siste innlegg