Tilbakeblikk 2014 del 2

JUNI

Det første jeg gjorde i juni var å dra på helgetur til hytta på Innerøya. Først og fremst fordi jeg, Anna og Katrine hadde en stor oppgave på skolen som vi måtte få gjort i fred og ro. Det ble selvfølgelig prioritert en del kos også.

Da vi kom hjem derfra, og var klar for skole, fikk vi fri fra skolen en uke! Så vi fikk med hele gjengen på hyttetur til Fosen i noen dager, noe som var aamazing

Var på tre forskjellige hytteturer den uka haha

Noen dager senere skulle vi trekkes opp i muntlig eksamen, noe vi selvfølgelig ikke ble ettersom vi hadde kommet opp i engelsk skriftlig frafør av. From that moment tok vi sommerferie, og feiret det med felles lunsj hjemme hos meg

Trine, Maja og Hanna ble 17 år og vi feiret med et ganske spontant supriseparty og massse kake og kos. Haha det var så morsomt, men for et sliit å få bursdagsbarna på samme plass til samme tid uten at de skjønte det.

Vi hadde klassefest for å feire ferie. Vi utnyttet sjansen til å ha tapas-vors først, nammis

Jeg var på photoshoot til 3T og fikk masse fine treningsklær som belønning

Jeg dro på håndballsamling på Orkanger i fire dager. Fire fantastiske dager med feber og helvete 🙂

Var sykt godt å komme hjem igjen, for så å ta fly til Hvaler samme dagen med Hanna og Johanna.

Jeg og Hanna tok fly hjem etter noen herlige dager. Da jeg kom hjem var det ingen hjemme, de var på Størsjø Cup med Pernille. Så jeg fikk besøk samme kvelden av Katrine som kom med masse godt og holdt meg med selskap.

JULI

Jeg og familien dro på cruise i middelhavet en uke, etterfulgt av en avslappende uke på hotell i Sitges. En utrolig fin ferietur må jeg si

Jeg kom hjem og var litt alene noen dager, mens familien var på hytta. Måtte puste litt og få noe på avstand. Tok toget til hytta etterhvert, så kom Johanna oppover dagen etter. Da fikk vi oppleve å se ekte kameler helt frittgående på en fotballbane, noe som var ganske morsomt haha.

AUGUST

Resten av ferien besto for det meste av byturer, grillkvelder og flere hytteturer med nyg

Siste party før skolestart

Jeg dro på treningsleir på Levanger med laget, og bodde på en koselig hytte med Hanna, Thea og Martine.

Jeg har så mye bilder og happenings fra året, så jeg må lage en del 3 også, men jeg fikk intrykk av at dere likte slike innlegg så det går vel bra! ♥

Hva synes dere om bildene?

11 kommentarer
    1. elsker når folk lager slike innlegg! kjempefine bilder og guu jeg misunner at du har en så herlig vennegjeng!

    2. spørsmål: Du er så heldig som har en så stor jentegjeng der alle går sammen, men jeg lurer feks hvis du skal spørre en om å bli med deg å trene els er det helt normalt å spørre noen eller en liksom? blir det aldri bitch steming hos dere? haha 🙂

    3. det heter ” i Levanger” og ikke ” på Levanger” hahah sorry har en syyk trang til å få det ut når jeg ser sånt :S :S men føler at de fleste trøndere sier ” på ” til alt så er sikkert derfor haha shitau :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg