krøllete nyttårslook

Hei! Akkurat nå er jeg i Åre med familiy and friends. Vi dro i går, og blir her resten av ferien. Vi har blitt hektet på ny serie, 24, så kommer til å sitte stuck med det og sjokolade de neste dagene. Har så myye godt, og det må jo spises opp før ferien er over, sant 😉 Vi har med slalåmski da, så vi får se om vi tar oss en tur i bakken. Ellers så holder jeg på å lage årskavalkade, noe som tar litt tid for jeg har så mange bilder å gå gjennom haha. Men dere ønsker vel det?

Jeg sa jeg skulle vise dere antrekket på nyttårsaften, fordi jeg trodde jeg hadde tatt noen greie outfitbilder. Desverre var jeg mer i fokus enn kjolen heh, well. I tillegg fikk jeg nettopp en comment på insta om at jeg var fjortiss som ikke smilte med tennene, så jeg er veldig komfortabel med å legge ut bildene under da haha funny. Jaja får leve med å være fjortiss forever.

kjolen er fra Nelly

10 kommentarer

Siste innlegg