HAPPY NEW YEAR

God nyttår kjære lesere! Håper dere hadde en fantastisk nyttårsaften ♥ Det hadde hvertfall jeg, gikk inn i det nye året med mine aller beste. Vi startet kvelden hjemme hos Maja med nydelig kalkun og typisk nyttårsaftenmat. Det ble en utrolig morsom kveld, og en herlig start på det nye året! Jeg hadde med kameraet og det ble populært så vi fikk faktisk tatt en del bilder og filmer. Antrekket kan jeg vise dere bedre i morgen!

Louise, matern, Martine, enda en Martine, Thea og majsi ♥

Hvordan var deres nyttårsaften?

6 kommentarer
    1. Tack så mycket! Du alla är så mycket vackra! 😀
      Varför var där bara 2 killar?? Och innehållade detta alkohol?
      (förlåt min dålig svenska, jag kommar från Finland och talar inte norsk :DDD)

    2. You girls look great in pantyhose, it gives me warm feeling in my pants, I wish You all the best in new year.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg