Tilbakeblikk 2014 del 1

JANUAR

Startet det nye året med festmåltid og festligheter med fine jenter

Gjorde egentlig ikke veldig mye mer denne måneden haha, lite interessant å vise dere

Men vi trente mye da, skulle sette standarden for det nye året liksom. 3T åpnet en egen PT-sal og jeg har ikke trent blant folk etter det haha, my new home. Kall det sosial angst.

FEBRUAR

Bursdagen min kom den 7.februar og den ble feiret samtidig som heimdalfest, så det ble to fluer i et smekk

I vinterferien dro jeg til Åre med Katrine, Nora, Anna og pappa. Vi møtte noen venninner der og hadde en veldig funny kveld

MARS

Mars måned besto av en rekke jentekvelder med masse namenamm

Og kveldsturer på solsiden med middag på Graffi, Una eller Sebastian

Jeg hadde skikkelig cravings på vannmelon, spiste i gjennomsnitt en halv melon med skjei hver dag mens jeg også var hekta på friends

APRIL

På denne tiden nærmet det seg påske, og jeg og jentene satte av en dag til å dra til byen og kjøpe inn ting til påskeegg og overraske kjærestene.

Enda en heimdalfest kom rett rundt hjørnet, og vi hadde koselig jentevors hos Anna først.

Hadde sleepover med roris med film og burger ♥

Dagen etter dro jeg til Åre igjen med Anna og family, som dere ser så var det påskeferie

Det gikk mot vår, og jeg dro på Baldus Cup med håndballaget. Det ble mye tivoli og sukkerspinn på den turen for å si det sånn

MAI

Så kom mai og det ble feiret inn med grilling i sola

Dagen etter dro jeg til Berlin, som var julegaven fra mimmi og beste

Da jeg kom hjem igjen gikk jeg rett til arbeid med innkjøpsvideo til dere

16.mai bestemte vi oss litt på kanten spontant for at vi skulle sette opp et partytelt til morgendagen. Så vi sendte Hanna og Anna på scooter for å kjøpe det første og beste de fant, fem minutter før butikken stengte. Det vi ikke helt hadde tenkt gjennom var hvordan de skulle få med seg to partytelt på scooterene. Endte opp med å betale en sjåfør for å kjøre teltet hjem til oss. Ble en kveld fylt med mye latter hvertfall.

Så kom endelig 17.mai ♥ ♥ ♥ Champagnefrokost med jentene ble suksess

Dagen etter er det tradisjon med grilling på marinen

Etter alt det festlige denne måneden kom tiden mot eksamen. Klassen min kom opp i engelsk skriftlig og jeg var faktisk superhappy. Slik så forberedelsesdagene for det meste ut:

Sommeren slo virkelig til i denne måneden, og slappe dager besto av pizza, is, sol og varme.

Noen som vil ha del 2?

16 kommentarer

Siste innlegg