Lille julaften

Hei dere! I dag er det jo 23 desember, også kjent som lille julaften. Vi har vært ute og hogget juletre og skal pynte det nå. Snart er det også julegrøt til middag og jeg satser alt på at jeg får mandelen i grøten og vinner en marsipangris eller quizbok for hele familien. For dere som lurer så blogger jeg via delt internett på mobilen nå, så telefonregninga for denne måneden blir julegaven fra meg til pappa 🙂 Uansett så har vi det uutrolig koselig på fjellet, med masse god mat og kaker, julefilm på tven hele døgnet og huset fullt av mennesker og dyr. Her er noen bilder:

Se vi fant Rudolf hehe

Ha en fortsatt fin jul, så blogges vi!

19 kommentarer
    1. Åå, du er så utrolig pen Mathilde, håper du får en fin jul og koser deg masse. Så utrolig koselig ut <3

    2. Jobber Thea eller Martine på Meny Tillertorget? Tipper det var Thea da i så fall. Hun som sto bak ferskvaredisken 22. desember var utrolig like henne (eller tvillingene, da hehe). Hvis det var en av dem, så hils og si beklager for at jeg stirret henne ned i en halv evighet. Huff.
      God romjul! 🙂

    3. Kan du ha julegave video ??!!! Du er en av de beste jeg vet og til og blogg og jeg elsker videoene dine!!!!!!

    4. leste på nett i dag at det nå er 10 år siden tsunamien i Thailand. Lurte på om du kunne skrive rundt dine opplevelser derfra? Har selv familie og kjente som også var der, og opplevde forskjellig. Blandt annet å miste familiemedlemmer. Lærerikt å høre andres fortellinger fra dette, og din har vært en stor etterlysning i flere år nå. Kunne du tatt deg tid til å skrive om den? Om du selv føler deg klar, selvfølgelig!

    5. Du har ikke lyst til å fortelle oss den historien om når du var i thailand? siden det er jo 10 år siden osv nå.. og vet du engang sa du ikke hadde lyst for det ble vanskelig, men dere har jo vært i avisa med det,så om du ikke vil fortelle egne ord,kanskje ta et ordentlig bilde av avisa slik at vi kan se… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg