månedens spørsmål

Er du fornøyd med formene/kroppen din?

Det er alltid noe man vil endre på, er det ikke slik hos de fleste? Så jeg trener jo for å bli så fornøyd som jeg kan bli. Men med andre ord, uten å bryte janteloven totalt, så er jeg såppas fornøyd at jeg ikke gidder noen drastiske forandringer hverdagen hvertfall.

Har du eller noen av vennene dine noen gang vært nær en spiseforstyrrelse? Fortell litt om det hvis det har skjedd?

Nei heldigvis ikke!

Kan du vise bilde av drømmekroppen din?

Jeg har egentlig ikke en bestemt drømmekropp, men en veltrent og sunn kropp


Har du hatt reggis?

Nope!

Hvor lang tid tar det før du får bestillinger fra sheinside i posten? utrolig desp. står 5-28 dager for freeshipping å jeg trenger en kjole innen nærmere tid….

Uh ville kanskje ikke satset på det, det kan ta sin tid desverre

Hvilke serier ser du på?

Så ferdig sesong 3 av Homeland i dag, så jeg begynte faktisk på White Collar etter anbefaling fra en syk venninne som lå hjem og så på det

 

Hvordan skole og linje gåt du på? Hvorfor går du ikke idrett?

Jeg går på Heimdal VGS, studiespess med økonomi, markedsføring og rettslære som valgfag. Jeg går ikke idrett, fordi jeg ikke vil gå fire år, og fordi jeg er redd jeg ville bitt lei av håndball, ettersom mye av fritiden går ut på det også. Variasjon i hverdagen er jo viktig.

Har du kjæreste?

Nejj det har jag inte

snuser venninnene dine?

Noen fåå

Hva vil du jobbe som?

Jeg håper jo at bedriften til mamma og pappa fortsatt er oppe og går da, men bortsett fra det aner jeg ikke

Er det mye konflikter i jentegjengen? Sånn vanlig jentedrama, eller er dere så sammensveiset som det ser ut som?

Det er veeldig lite drama, og vi snakker alltid om det hvis det er et problem. Altså vi krangler om småtteri, men ler av det etterpå

Tar alle i vennegjengen din sol?

Nei vi er dårlige på det altså, kjører heller selvbruning (orange is the new black hehehe) med tanke på helsa osv sant 😉

Er du fortsatt venn med Aurora?

Jeg og rora er fortsatt gode venner vi, men hverdagen er travel og derfor møtes vi alt for sjeldent.

Tjener du på bloggen?

Ikke noe å skyte av, men tjener litt gryn her og der

Kan du lage en video med småklipp fra hverdagen din igjen? Kjempe gøy å se på 😀

Det skal du ikke se bort i fra 🙂

Hva skal du gjøre etter videregående?

Hm er det meningen å ta et friår? Jeg aner ikke, men det høres jo deilig ut haha

Hva får du i snitt på skolen? til sommeren i fjor, siden du ikke har fått julekarakterene enda

Jeg fikk 4.7 hvis jeg ikke husker heelt feil.

Hvem er din aller bestevenn?

Jeg har flere av dem

hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg noen varme og fine votter. Shit jeg må komme på noe mer…

Hvilke blogger leser du?

Jeg er egentlig skikkelig dårlig på å lese blogger, har liksom ikke tid. Men jeg leser auroramohn, l0ve og annais for det meste. Ellers så er jeg innom flere andre blogger også

Har du noen tips/inspirasjon til å fortsette å trene i hverdagen? Jeg har ofte begynt å trene og laget meg en treningsplan, men det ender opp med at jeg trener en gang og neste gang er 1 mnd etterpå?

Æii det er kanskje litt klisjè, men bare tenk just do it og hopp inn i noen spreke treningsklær. Når det er gjort er egentlig det værste over. Vær strukturert og målrettet, en personlig trener kan også være en bra ting. Motivasjonen må jo være tanken på følelsen når du er ferdig, for den er helt fantastisk.

Hvordan klarer du å holde skolemotivasjonen oppe?

Jeg tenker først og fremst på framtiden, og at jeg bare lurer meg selv hvis jeg ikke gjør det jeg må. Dessuten er gode karakterer en stor motivasjon i seg selv.

Hva synes du er morsomst med håndball?

Når vi spiller bra sammen som et lag og vinner tette kamper, det er det beste med håndball. Og ellers er det jo mye reising med de herlige jentene, som også teller mye.

Hvor mange spillere er dere på håndballaget?

Hmm tre-fire stk…? Neida haha vi har en del skadet (og en del quitters), så akkurat nå kan jeg telle spillerne på to hender

Hvor ofte har dere organiserte treninger?

Jeg har fire håndballtreninger i uka, utenom kamp

Føler du har et perfekt liv, og at du aldri kjeder deg! Er dette riktig?

Jeg har nok ikke et perfekt liv, men jeg klager absolutt ikke. Det å ha en såppas stor vennegjeng gjør vel at jeg kjeder meg mindre, for det er alltid noen å finne på noe med.

hvor ofte fester dere?

For sjeldent spør du meg haha, neida en gang i blant. Var mer av det før kjærestene kom inn i familiebildet

Hvilken serie/divisjon spiller laget deres i?

Vi spiller i første divisjon j18, og damelaget spiller i 2.div og 3.div

Hvor på banen spiller du og er du flink? Mye spilletid og mål?

Jeg spiller midtback (og strek at the moment, fordi vi sliter litt med spillere). Får mye spilletid ja, står ikke på det haha. Scorer noen mål i hver kamp I guess 🙂

Jeg har bare noen spørsmål angående trening og kosthold. Hvordan kan jeg få trening inn i livet mitt, når jeg ikke har mulighet til å dra på studio, og hvordan kan jeg få hverdagen sunnere og unngå fristelser? Har du noen tips til sunne og enkle hverdagsretter man kan lage på hybel?

Det at du ikke har mulighet til å dra på et senter er jo en uutmerket unnskyldning til å jogge ut med favorittmusikken på ørene og bare kose seg egentlig. Før hatet jeg å jogge, men så lagde jeg meg spotifyliste Run or die trying og lastet ned Nike-appen (på appstore), og da fikk jeg snudd det til en positiv ting. Når det gjelder mat, så er livretten min den enkleste retten i boka, nemlig karbonadedeig, ris og ketchup haha det må du prøve! Havregrøt og kyllingsalat er også enkle lunsj og middagsretter.

Har du nært forhold til moren og faren din?

Ja det vil jeg si

Har du noen glutenfrie juleoppskrifter?

Ja hvis dere er interessert?

Hordan pepperkakedeig bruker du som det ikke er mel i? Hvor kjøper man det?

Jeg har prøvd tre forskjellige pepperkakedeiger denne måneden haha, alle glutenfri selvfølgelig. En av dem lagde mimmi selv, en annen lagde jeg og jentene sukkerfri, og den siste kjøpes i frysedisken på Meny, fra merket Fria.

Hvem er ditt forbilde og hvorfor?

Når jeg var liten var det Hanna Montana, og når jeg ble eldre byttet jeg til Miley Cyrus. Jeg vet ikke hvorfor, men drømmen min var alltid å bli enten profesjonell danser, sanger eller skuespiller, og hun var alle de tre. Nå for tiden er hun jo litt gal i hodet, og det digger jeg ved henne
Hvilken vinterjakke bruker du?

Parajumper, kill me now.

Leverer du inn skoleoppgaver og sånt på trøndersk eller bokmål? jeg lurer veldig, hilsen nysgjerrig jente fra oslo

Haha vi leverer inn på bokmål ja, trøndersk hadde egentlig vært litt morsomt da

Skal du feire jul i Åre?

Feirer alltid på Røros

Hva synes dere om svarene? Noe dere lurer på til neste gang?

34 kommentarer
    1. Du er såå heldig som har Coton de Tulear.. det er drømmen min. Kan du ikke skrive et innlegg om hvordan det er å ha hund? Og hvorfor valgte dere akkurat denne rasen? Er det mye pelsstell? Jeg er veldig nysgjerrig da jeg skal kjøpe meg en om ikke så aalt for lenge. Går du ofte turer med den?
      Du er forresten SÅ heldig som har så mange gode venner. Det må være fantastisk å ha en vennegjeng som er så sammenspleiset og kan finne på masse morsomt sammen. Kjenner dere hverandre fra barnehagen, eller barneskolen? Hvordan ble gjengen til? Og er dere åpen for å slippe til flere, eller er dere allerede så godt kjent fra før at det blir litt rart å plutselig ta inn flere? Haha merkelig spørsmål, men synes det er litt interessant med sånne gjenger. Er dere åpen for å bli kjent med alle? Dere virker iallefall som en hyggelig og morsom gjeng å være med!!
      God helg :-)))

    2. Har du tatt botox i leppa?
      Har du noen tips til å få finere mage og bli mer fornøyd med kroppen sin?
      Lette Frokosttips?

    3. Hei!
      Kunne du lagt ut noen gode, glutenfrie juleoppskrifter? Det hadde vertfall vert supert! Og jeg lurer bare på om du noen gang kommer til å skrive om Thailand turen på bloggen? Jeg er vertfall interessert i å høre om det 🙂 Elsker bloggen din, og jeg syns du har en fantastisk kropp! God jul xx

    4. Jaa kan du legge ut glutenfrie juleoppskrifter? Har nettopp fått påvist cøliaki,så trenger noen tips 🙂

    5. Åå ja vil veldig gjerne ha glutenfrie juleoppskrifter takk!! :)))<3
      Og foreesten, fine svar haha ellerhvamanskalsli

    6. idrettslinja på 4 år? Er det altså yrkesfaglig i trondheim? Her i østfold er det i hvert fall akkurat lik som SSØ(studiespesialiserende samfunnsfagliglinjen) hvor du går 3 år og får generell studiekompetanse? Hvorfor er det annerledes hos dere? Nysgjerrigheten tok meg, skjønner du 🙂

    7. whaaat 4 år på idrettslinja?? her nede er det hvertfall helt likt på både studie, idrett,dans osv.. 3 år og man er ferdig med generell studiekompetanse.. så merkelig det var med 4 år, jaja trøndere as :p

    8. digger bloggen din og har vært fast leser helt siden jeg kan huske, stå på! Digger kjolen foresten, hvor er den i fra? 🙂

    9. elsket svarene og at du tok tid til å svare på så mange spørsmål!
      Jeg har noen spm til neste gang:
      ? lager du headerene dine selv?
      ? har dere vært de samme i nyg helt siden ungdomsskolen eller har det kommet nye?
      ? hvor lenge har du spilt håndball?
      ? skal du til syden med venner i sommer?

    10. Hvis du skal beskrive vennegjengen din med tre ord, hva ville det blitt?
      Kan du si litt om vennegjengen din? Sånn, hvem er den gale, godhjerta, sjenerte, oppriktig osv..

    11. Trener du mye rumpe? Isåfall hvilke øvelser gjør du?
      Kan du kanskje ha en video om egentrening man kan gjøre? (helst rumpe)

    12. Til de som spurte: det er likt over alt, idrett er IKKE over 4 år, gjentar, IKKE over 4 år. Likt for hele landet. Du går 3 år og får generell studiekompetanse, slik du får uansett hvilket utdanningsforberedende program du velger. Dersom du går feks media eller helse, og du velger påbygging, så går du et tredje år, og får generell studiekompetanse der også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg