savner dagslys

Det at nettene blir lange og kulda setter inn stemmer ikke helt her på Heimdal. Eller, selv om det kanskje er like mørkt som natten omtrent hele døgnet, så virker det som om det går en halvtime fra jeg sovner om kvelden, til vekkerklokka ringer neste morgen. Og når det gjelder kulda, så må jeg inrømme at jeg savner snø i desember, nå ligner det mer på høstvær. Men jaja julestemning har jeg uansett, og etter jobb i dag tok jeg igjen de tapte episodene av Jul på Månetoppen (på nrksuper.no).

Bare så dere vet det, så skjønner jeg hvis dere synes bloggingen har vært ræva de siste dagene, det synes jeg hvertfall selv. Grunnen til det er at jeg er liiittegranne avhengig av å ta bilder til bloggen i dagslys, jeg er ikke noe spesielt fan av blitz. Og i denne uka har jeg dratt på skolen før sola har stått opp og kommet hjem fra skolen etter sola har gått ned. Derfor blir det godt med helg og endelig litt dagslys igjen, har savnet det.

Her måtte jeg dessverre ty til blitz

tihi dagens pepperkake

Flere som savner snurten av litt dagslys?

11 kommentarer
    1. Du er verden best jenta . håper du få dg en riktig god jul Mathilde elsker deg å bloggen din <3

    2. Om du noen gang kommer til å jobbe nattevakt, så vet du hva savn etter dagslys er! Så om du faktisk får se så mye som 2 timer dagslys ut vinduet på jobb, så er du heldig 🙂

    3. Hei! Jeg må bare si at jeg er stor fan av bloggen din, og deg!
      Jeg har bare noen spørsmål angående trening og kosthold. Hvordan kan jeg få trening inn i livet mitt, når jeg ikke har mulighet til å dra på studio, og hvordan kan jeg få hverdagen sunnere og unngå fristelser? har du noen tips til sunne, og enkle hverdagsretter man kan lage på hybel?`:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg