snakk om produktiv dag

Heii! Herlighet for en produktiv dag det har vært. Jeg startet på skolen til vanlig tid og vi hadde rettslære hele dagen, noe som var utrolig chill egentlig. Vi sluttet klokka ett så jeg, Nora og Johanna dro på 3T og trente til vi ble kvamle haha, seriøst jeg ville spy. Legday, min værste fiende(♥). Etter det dro vi hjem og dusjet før vi tok bussen til det nye huset til Katrine. Hun flytter inn i helga, og jentene bidrar seff med maling av vegger. Så det ble en koselig ettermiddag med maling og julestemning etterfulgt av felles gjennomgang av matteleksa etterpå haha. Godt å faktisk få noe ut av dagen, istede for å ende opp på sofaen med en serie, helt til man sovner og våkner tre timer senere. Nå har jeg det litt over grensa til travelt (igjen).. Skal på håndballtrening, så vi blogges!

Ahh smakte julebrus for første gang på et åår, ja jeg har klart å holdt meg! Så for alle som hadde veddemål med meg om det, you lost.

Hadde det litt moro med veggen da hehe

Jeg fant fram Onepiecen haha, perfekt maledrakt

skjønneste kati med bittesmå, søte fletter som man nesten ikke ser engang

Ha en fin kveld!

9 kommentarer

Siste innlegg