hits

Ukeplan

  • 16.11.2014 kl. 12:40

Hei! Da er det sndag og p tide forberede seg p en ny uke. Jeg lagde en plan over den kommende uka, som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. Den inneholder mltider og treningskter for mandag til sndag. Ettersom jeg har sene skoledager, lesker og sene hndballtreninger flere dager i uka, m jeg noen ganger ty til en kt fr skolen.

Under "middag" p tirsdag, onsdag og torsdag str det "godt levert". Vi har nemlig bestilt slik at vi fr rvarer og oppskrifter til middager p dra, fra Godt Levert. Det gr an bestille forskjellige menyer, vi har en som heter Grete Roede, som er litt sunnere middagsretter. Hper dere finner motivasjon eller noe i ukeplanen min, s blogges vi!


Hva synes dere?

33 Kommentarer

Birgitte

16.11.2014 kl. 12:59
Lurt lage slik plan, men tar det ikke lang tid? Du spiser veldig lite i forhold til at du trener hver dag :o, men det er min mening da hehe.

Mia

16.11.2014 kl. 14:05
s fin plan! s mye hndball herlighet

Edel Kristina

16.11.2014 kl. 14:34
S mye hndball haha! Ser ut som en bra plan :)

16.11.2014 kl. 15:08
kan du lage video om hvordan du lager snn?

16.11.2014 kl. 16:28
You look great ;)

16.11.2014 kl. 17:40
hvorfor er du s kraftig hvis du trener s mye og spiser s lite?

Sanne

16.11.2014 kl. 19:07
Spiser du ikke frokost fr du trener? Hvis ikke hvordan fr du energi til trene? :)

Barry jamil

16.11.2014 kl. 19:32
Nydelig uke plan til verden best jenta : )

Caroline

16.11.2014 kl. 19:33
Spiser du ikke altfor lite i forhold til hvor mye du trener? 2 knekkebrd til frokost hadde ikke holdt meg mett i en halvtime engang hahah. Jeg trener ogs hver dag:)

Marte

16.11.2014 kl. 20:12
synes planen din av superkul, har tenkt lage samme!

Men jeg lurer p hvor du lagde den??

16.11.2014 kl. 21:19
Savner de gamle tidene hvor du og venninnene dine lagde en oreokake hver og spiste det tritt og ofte... Denne planen er sikkert kjekk ha, men det virker som om du gr p diett for g ned i vekt? Er vel ikke normalt planlegge at du skal drikke en daddelshake til snacks om nesten en uke? Man br vre litt mer lssluppen nr det kommer til trening og mat, og heller spise hva som faller deg inn der og da. Skulle nske du fortsatt var den gode gamle matholck som ga litt mer faen

Mathilde Holck

16.11.2014 kl. 22:31
Anonym: Haha tro meg, jeg savner de dagene jeg ogs, men s er det slik at nr man kommer i en viss alder begynner kroppen respondere p inntaket og man m faktisk legge om kostholdet litt for ikke ende opp trill rund. Jeg spiser som regel det jeg vil, men jeg vil som regel spise sunt. Dessuten er ikke den planen fasiten p hvordan uka mi kommer til se ut, men det er fint ha noen ml og strekke seg etter :)

Anonym

16.11.2014 kl. 22:54
Kommenterer vanligvis ikke blogger, men faen ble s irritert n. Leste tilfeldigvis over kommentarfeltet og s den sinnsykt frekke kommentaren om hvorfor du var s kraftig nr du spiser s lite og trener s masse. Hrer jo at bloggere fr snt sleng i trynet hele tiden, men hvordan takler du det? Kjenner det stikker litt i hjertet selv nr jeg tenker p at jeg er strre enn deg, selv om kommentaren ikke var til meg en gang. Du er ikke kraftig? Du er tynn, sunn og veldig sprek. Ble s utrolig lei meg nr jeg s kommentaren. En spass slank person skal ikke f hre snt. Folk vil bare delegge, det irriterer meg. Kan ikke fatte hvem som skriver snt. Vil sl de hardt i ansiktet. Sorry for lang kommentar, den utgjr jo kanskje ingen forskjell for deg, kommentaren er jo fremdeles der, men jeg klarte ikke dy meg.

Synne

16.11.2014 kl. 23:01
Hva faen til den kommentaren litt oppi her! Du er da ikke kraftig i det hele tatt. Den personen som skrev det m ha et trangt syn p verden. Du er sunn og sterk og veldig vakker. Elsker bloggen din, du er s naturlig og jordnr :)

Line

16.11.2014 kl. 23:28
Herlighet s mye du trener! :) Det er kjempebra og ikke minst s fr du igjen for det senere. Du er et fint forbilde for mange som nsker strekke seg etter de kravene. Har det alltid vrt slik at dere trener hndball s ofte? Satser dere hyt? :D Synes dere i hvertfall er veldig aktive med hndballen, selv p sommeren. St p!

Anette :)

17.11.2014 kl. 00:01
Jeg synes slike ukeplaner er s motiverende! Jeg er kjempeglad i spise sunt og da er det mye enklere ha en viss plan slik at du ikke ender opp med den samme maten (og kanskje litt usunne) hver gang du er i stuss p hva du skal spise. St p og gjr og spis det du trives best med! I tillegg spiller jeg hndball selv og kjenner meg godt igjen med mye hndballtreninger og kamper ;)

Ane

17.11.2014 kl. 17:26
Har dere godt levert ekspress eller orginal?:)

Ida

17.11.2014 kl. 18:08
MATHILDE???

Hvor lager man en snn plan?

sigrid

17.11.2014 kl. 18:31
La merke til at du spiser alt for lite iforhold til hvor mye du trener. Dette vil kun fre til at du ikke fr resultatene du vil ha, feks som g i vekt fordi kroppen stopper opp hele forbrenningssystemet fordi den skjnner at " oi, n fr jeg s lite mat, da m jeg holde p det lille jeg faktisk fr og ikke forbrenne det". Anbefaler deg spise 30-40 % mer, s vil du yte bedre p hnballkamper og ;) ellers, superfin plan!

Mathilde Holck

17.11.2014 kl. 19:15
Ida: jeg lagde den i picmonkey.com

Barry jamil

17.11.2014 kl. 19:22
Bra uke plan for en fint jenta som deg : )

Helene

17.11.2014 kl. 19:44
fyfader den kommentaren oppi her om at du er kraftig? det er du s absolutt ikke! tipper det er noen som blir irritert over at du har begynt blogge mer om trening, kosthold osv... Men ikke bry deg!! Jeg liker disse innleggene jeg, st p :) Og det med at noen savnet at du spiste kake osv mere fr, s m jeg si meg enig i deg, de fleste ungdommer kan ikke lenger spise bare hva de vil... Og det er vel slik for de fleste..

Anonym

17.11.2014 kl. 20:45
Kjempe bra og motiverende plan! Trener hndball selv, og fikk selv lyst til prve lage en slik plan! St p, og lykke til med hndball kampene Mathilde ! :-)

Barry jamil

17.11.2014 kl. 21:05
Hper alt bra med deg ; ) elsker bloggen din hverdag : )

17.11.2014 kl. 22:46
Den kommentaren flere har referert til, sykt undvending, frekk og ufyselig! Du har SYKT bra kropp og jeg elsker at du har kommet med slike mat relaterte innlegg i det siste :) Fint med inspirasjon!

helene

18.11.2014 kl. 08:24
kroppen din er helt helt perfekt! men herregud n fikk jeg litt sjokk! spiser ikke du AALT FOR ALT FOR lte??? dette var nesten skremmende se! og spesielt i forhold til hvor mye du trener? dette var nesten slik jeg spiste omtrent nr jeg var syk med spiseforstyrrelser og jeg raste ned i vekt og ble til slutt inlagt! Virket i hvertfal alt for lite , og hper du spiser mere? mye mere! men st p du er nydelig! skulle gjort hva som helt for se ut som deg og ha din kropp!

Martyna

18.11.2014 kl. 17:57
Hey Mathilde! I have a question, can you write this in English please? Because i have just started to workout and i want to stay healthy just like you! You inspired me!! :)

Greetings from Poland ♥

18.11.2014 kl. 20:37
Hei! Jeg spilte hndball nylig, men fikk bedskje fra lege og fysio om slutte pga. ledd- og seneskader i bde skuldre og knr. Jeg trente like mye som deg, men hvordan klarer du holde deg skadefri?
S kjekk ukeplan!

19.11.2014 kl. 19:02
Hei! Jeg bare lurte p hvorfor du ikke valgte idrettslinja, men studiespesialisering?

19.11.2014 kl. 22:02
Hei! Har hrt man m spise etter trening. Ser du ikke spiser etter hndballtreningen. Hvis du skulle spist etter treningen hva ville du anbefalt spise hvis man prver g ned i vekt? :-)

Mathilde Holck

19.11.2014 kl. 22:58
Anonym: Se mitt siste innlegg, jeg forklarer at jeg spiser etter trening selv om det ikke str p denne planen! Jeg spiser gjerne to knekkebrd med egg fr jeg legger meg etter sene treninger. Ellers anbefaler jeg ogs for eksempel omelett :)

Oda

04.12.2014 kl. 18:06
Dersom mlet ditt er bygge muskler, er det lurt spise minst 3 mltider til dagen som har mye proteiner, lite karb og grnnsaker. Sm mltider, men flere. Alts 5-6 mltider til dagen inkludert frokost.

Skriv en ny kommentar

Mathilde Holck

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Mathilde Holck, er 21 r og kommer fra Trondheim. P denne bloggen legger jeg ut om livet mitt som hndballspiller i Bysen Elite og student p BI. Legg meg gjerne til som venn og flg bloggen videre! :-) For sponsing, samarbeid eller sprsml kontakt meg p matholck.blogg@gmail.com!

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no