smålig cheatday

Heii! I går kveld var jeg på Heimdal-fest på Karma, et utested i byen, med elever fra skolen og andre plasser rundt omkring. Det ble en veldig morsom kveld, noe enda morsommere var naturligvis å ha gym klokka åtte i morrest. Heldigvis sluttet vi til lunsj, takk gud for det. Jeg og Johanna dro innom butikken på vei hjem og kjøpte oss litt sjokkis. Så dro jeg hjem, satte på ovnen og ordnet meg ostis ♥ ostesmørbrød er alltid mye bedre enn jeg husket det, blir like overrasket hver gang. 

Sendte en snapchat av måltidet mitt og det tok ikke lang tid før Katrine sto på døra og ba om det samme. Litt senere dro vi på Mix og leide Maleficent og koset oss med film og godis hjemme hos meg. Jeg sovnet vel og merke under filmen, men katy sier den var bra så jeg tror på henne. Så nå har jeg nettopp bestilt meg en stjernegrillenburger og gleder meg til den #tshitday. Gårsdagens antrekk kommer senere i kveld!

Hvordan har dagen deres vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg