En litt sunnere hverdag

 Hei! Jeg vet at mange av dere er opptatte av å ha et sunt og riktig kosthold, så jeg tenkte å komme med noen tips til dere, for å få en litt sunnere hverdag uten å måtte endre noe veldig drastisk. Jeg legger ofte merke til nye produkter i matbutikken som jeg prøver ut og som blir nye favoritter. Nedenfor ser dere noen produkter som har vært i butikken lenge og som de fleste kjenner, og vedsiden av ser dere et lettere og sunnere alternativ til det. Produktene kjøpes i vanlige matbutikker rundt omkring i landet. Jeg har hvertfall byttet ut det ene med det andre i hverdagen og det føles veldig greit. Det skal sies at jeg kan spise en Ben&Jerry’s og drikke en Litago sjokomelk når jeg føler for det, men jeg foretrekker det andre fra mandag til torsdag hvertfall. Jeg antar at det er mange som kommer til å si hvor forferdelig det er med lettprodukter osv, men uansett dette er mine tips til de som er interessert. Jeg er ikke noen spesialist, så jeg sier bare hvordan jeg gjør det. Håper det faller i smak hos noen!

↓ Cappuccino er en klassiker. Den er veldig søt og jeg drakk den noen ganger før, helt til de to andre kom. Caffe Latte Zero er tilsatt søtstoff fra Stevia og smaker nesten like søtt som de andre, mens Barista Con Latte er helt uten sukker og det kjennes på smaken. Jeg liker uansett den best, bare fordi den hvertfall smaker mer kaffe enn karamellsaus haha.

Som sagt dette er ikke noen fasit på hvordan et kosthold skal være, jeg bare deler mine meninger!

Hva synes dere? Noen som har tips til andre sunne alternativer?

23 kommentarer

Siste innlegg