hellig kosetid

Hei! Nå sitter jeg nok en gang i badekaret og blogger, har det liksom blitt en greie nå? Haha jaja det er så koselig. Dessuten har jeg fri imorgen, så det er ikke noe jeg må gjøre. Vi har fri hver femte onsdag, og jeg blir like happy hver gang. Jeg har sen trening i kveld da, så det blir godt å komme hjem og sove litt ekstra etterpå. Nå skal jeg fortsette kosetiden min med en julefilm i badekaret. Kos er seriøst motoren i livet mitt, haha det er så hellig! Husker jeg og Anna ble sjokkert da tysklæreren vår sa at det ikke var et bestemt ord for “kose” på tysk. Like whaat, hva er meningen med livet da? Haha neida lol

Her var forresten den koooooselige lunsjen min da jeg kom hjem fra skolen i går. Det er den samme havrepannekake-oppskriften min, bare at jeg brukte havremel istede for havregryn og de ble mye finere spør du meg!

Flere som like avhengig av kos som meg? Haha plis si ja

19 kommentarer

Siste innlegg